| Tilbake til Kvernberget.net · Forumregler |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (2) [1] 2 ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| LN-SSL |
Posted: November 03, 2009 10:24 pm
|
|
Antonov An-225 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 921 Member No.: 2 Joined: July 08, 2007 |
Hva er det som foregår over hos Airpics nå da...?
Ikke nytter det å logge inn med gjeldende brukernavn og passord, og ikke godtar de oppretting av ny konto. Er dette enden på Airpics-visa...? |
| enkb |
Posted: November 03, 2009 11:53 pm
|
|
Antonov An-225 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 854 Member No.: 11 Joined: August 14, 2007 |
Det er nå en beta versjon som ligger ute mens de jobber med å løse noen tekniske problem... får bare håpe at de lar seg løse.
|
| LN-SSL |
Posted: November 03, 2009 11:59 pm
|
|
Antonov An-225 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 921 Member No.: 2 Joined: July 08, 2007 |
Skal lete etter 'tålmodighet' i ordboka.....
|
| enkb |
Posted: November 07, 2009 12:09 pm
|
|
Antonov An-225 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 854 Member No.: 11 Joined: August 14, 2007 |
Ikke så mange bilder som er kommet over ennå.. og nix forum...skeptisk....
|
| LN-SSL |
Posted: November 07, 2009 02:11 pm
|
||
|
Og selv om Airpics i hovedsak er en bilde-base, er jo dette en tragedie da. I det forumet ligger det mange, mange "skatter", både verbale og bilder... |
||
| enkb |
Posted: November 07, 2009 05:32 pm
|
|
Har ikke fått noe direkte svar på om forumet videreføres eller ikke .
|
| LN-SSL |
Posted: November 07, 2009 06:09 pm
|
|
Og hvis ikke, har vi mistet den ene plassen det var mulig å ha en fornuftig diskusjon om fly, luftfart og slikt....
|
| enkb |
Posted: November 07, 2009 11:07 pm
|
|
Ja jeg har iallefall gitt opp "scanair", gidder ikke flere bilder av mat, knyttnevetester og forkortelser... hva i alle dager er dette "DO" og Mega DO"... de kan vel ikke alle samles på en dass .. ?
|
| LN-SSL |
Posted: November 08, 2009 12:41 am
|
|
Gå på Scanair for å diskutere fly...? Hahahahaha...., ja, du har prøvd du også ja..
Vet ikke hva det er, men det virker som om de svever i en høyere himmel hvor røkla, som ikke reiser et visst antall millioner mil pr. år med x antall forskjellige og riktige alurør til de riktige destinasjonene, og som ikke minst sitter i de riktig plasserte setene og propper i seg all verdens flymat hele tiden, slipper helt inn i de engere kretser. Enkelte av "samtalene" der inne virker patetiske enkelte ganger. Å bruke alt det der "fagpratet" og alle forkortelser de kan komme på er i et språk den mest effektive måten å ekskludere eller holde folk på en armlengdes avstand på....., og det tror jeg ikke de har skjønt de besserwisserne som svever rundt i sine egne luftrom der inne... (Eller kanskje det er nettopp det de har gjort???) . Kan vi snart få tilbake Airpics da, eller har noen ødelagt flyhistoriske bilder, et knallbra sjøflyforum, luftfartshistorie og linker for fremtiden...??? |
| flyKSU |
Posted: November 08, 2009 04:53 am
|
||
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 1280 Member No.: 1 Joined: July 07, 2007 |
Støttes! Såvidt jeg har forstått er det Bangkok og Singapore som der inne ses på som de to mest "riktige" destinasjonene. Når slike ytringer fremmes får jeg umiddelbart opp sperrer, samtidig som det oppstår et sterkt ønske om å komme meg så langt unna denne tvilsomme gruppen mennesker som overhode mulig Bedre med skamdrukkne charterturister enn bedrehvitende, skapalkoholiserte sosiale utkast om bord første klasse på vei til Thailand. |
||
| enkb |
Posted: November 08, 2009 12:01 pm
|
|
Melding fra Morten : Forumet kommer tilbake
|
| LN-SSL |
Posted: November 08, 2009 06:58 pm
|
||
|
Puh...., lettelse... |
||
| enva |
Posted: November 09, 2009 03:05 am
|
||
|
Cessna 208 Caravan ![]() ![]() Group: Members Posts: 12 Member No.: 45 Joined: June 20, 2009 |
HAHAHAHA Er enig i at Scanair er no møkk! -Beklager, klarte ikke dy meg... Scanair er en plass hvor overvektige og pedofile flyinteresserte samles for å legge ut bilder av mat (som tidligere sagt Har også blitt utestengt opptil flere ganger fordi jeg har hatt noen skrivefeil, eller fordi jeg har delt noen yttringer. -Det er tydlig, er man ikke overvektig, spiser på PizzaHut hver dag, og gjør like mye jævelskap som de gutta der inne, så er ikke scanair plassen å oppsøke. Greit det! Da vil jeg ikke ha noe med scanair å gjøre lenger. Og dessuten, så synes jeg Scanair har sklidd sånn vekk fra topics som har med skandinavia å gjøre. Så da velger man forum som Airpics og Flightsim. |
||
| enkb |
Posted: November 09, 2009 10:13 am
|
|
Synes vel at du drar dine konklusjoner vel langt her med noen meget bastante og injurierende påstander som jeg ikke er enig i.
Etter min mening er scanair blitt et forum for de som driver med booking/handling av passasjer- og fraktfly, med hovedfokus på bookingsystemenes koder og hvilke seter som er de beste å reservere. |
| LN-SSL |
Posted: November 09, 2009 12:50 pm
|
||
|
Det var det JEG mente, men klarte selvsagt å spytte det ut på min sære måte da. (Håper jeg ikke henspeilte på folks privatliv, DET var iallefall ikke meningen). |
||
Pages: (2) [1] 2 |
![]() ![]() ![]() |